Ullared!

Igår blev det Ullared med lillan, J, mamma, My och hennes kille Robin. Va spännande att se hur det skulle gå med lillan för hon är ju inte ens 7 veckor men jag tycker ändå det gick helt okej. Jag ville/kunde inte lämna henne hos någon barnvakt för jag har mjölkstockning och så ammar jag ju, och i och med mjölkstockningen så måste det ut för annars gör det skit ont. Vi skulle bland annat köpa julklappar så då måste jag ju vara med. 

Jag fick bara 2 timmar under natten och hade då varit uppe sen 01:30 och vi skulle åka vid 8. Jag va så otroligt trött och hade så ont i hela kroppen, lillan vägrade somna och bara skrek. Jag han bryta ihop 2 gånger innan vi kom iväg, bra jobbat! 

Benjamin igår kväll.

Jag va inte särskilt pigg i Ullared, kroppen fortsatte att värka och det blev jobbigare ju längre vi va där. Alla va slut när vi skulle hem. Kom dit runt halv 11 tror jag och åkte hem vid 17. Fullt tillräckligt med tid. 
Jag har funderat på om jag har en infektion i kroppen eftersom jag har så ont och tog tempen hemma hos pappa, hade 39.5 så det är inte alls konstigt att jag mådde som jag gjorde. 

Men Ullared gick bra, blev mer än tänkt men det är ju alltid så, nöjd ändå! Blir kanske bilder på något av allt vi köpt men lovar inget. I lördags va vi 3 i stan för att köpa ny mobil till J och så blev det lite söta klänningar till lillan, blir eventuellt kort på dom med. 

Idag är J hemma för jag behövde verkligen få sova och eftersom jag har ont i kroppen och blivit svagare av någon anledning så blir han då hemma för vabb (?). Tack! Idag ska vi nämligen till BVC och jag ville inte byta tiden (kan inte köra) så då får han det. Sen blir det en snabbis till mormor, resten av dagen blir det vila och eventuellt paketinslagning.

xoxo linda