Just nu! đŸŽŒ

SĂ€songspremiĂ€r för "SĂ„ ska det lĂ„ta" och det mĂ„ste man givetvis kolla pĂ„! Myser lite i min ensamhet med Pommac och ostbollar innan jag Ă„ker till J. Det blir bio imon, först med J och familj och sen dubbeldejt med syrran + pojkvĂ€nner, super mysigt :) 
Skickat ivĂ€g min semesteransökan idag med nĂ€r vi ska till London :) snart bokas det troligen Ă€ven en tripp till Turkiet i juni, vill boka typ nu sĂ„ vi har det gjort och att man vet att det blir av. 

NyĂ„r va lugn och mysig, spenderades med J och hans barn. Jobbat pĂ„ som vanligt, men haft lyxen att ha haft 2 fria jobbdagar i veckan i 2 veckor och har det sĂ„ Ă€ven nĂ€sta vecka. Brukar inte hĂ€nda. Veckan innan detta jobbade jag ju bara 2 dagar men var dĂ„lig sĂ„ gick ju bara pĂ„ bĂ„da jobbens julfester som jag inte behövde anstrĂ€nga mig pĂ„, bara sitta, Ă€ta, prata och umgĂ„s. 

xoxo linda