Mitt rum!

Eftersom jag varit dålig på att skriva här rätt länge så drygar jag ut det lite med att visa upp mitt rum. Inte dom bästa bilderna men så är det!
Kollar man i hörnan så ser man att det är skor på 2 hyllor, lite så jag inreder mitt rum och vill även ha i framtida hem.
Samma här, fast fler skor. Vill gärna kunna ha alla mina klackar på hyllor, hade varit kul med mina snyggare eller färggladare sneakers osv på hyllor med, blir en extra färgklick! Men det finns inte plats för allt just nu, får bli i nästa boende istället. 
Nästa problem, min garderob är för liten. Inget jag kan lösa här men hoppas kunna ha större garderob när jag flyttar. 

En liten snabbis från mitt rum. Trivs bra i mitt lilla krypin :) glömde bild på sängen nu men det är för att jag legat i sängen för att ta de flesta bilderna.

xoxo linda