Plugg!

Både jag och J sitter och pluggar just nu, han körkortsteori och jag McDonalds! Hade ju möte med chefen i måndags där vi gick igenom 5 av 24 häften och det gick så dåligt för mig! Så nu ska jag plugga om dom 5 så ska vi göra om dom den 2/2 följt av ett annat möte den 10/2 har jag för mig. 
Har givetvis igång Harry Potter!

Denna veckan har vi ett erbjudande, vi bjuder på en liten valfri kaffe mellan 9-10 så vi har särskilda tröjor i piké modell. Fick min idag och den är sååå skön! Typ pyjamas mjuk, min är i storlek S men är väldigt lång och rätt stor ändå så den blev extra skön. Tyvärr får vi bara ha dom denna veckan :/ 
Mycket bättre än den vanliga skjortan, både snyggare och skönare. Stor skillnad när man jobbade faktiskt, så det är synd att vi inte ha såna... 
Försöker även få igenom att vi ska ha fluga i alla fall på helgerna, vet dock inte hur det blir med det. Jag och Elin (och typ H) tycker i alla fall det blir snyggare och roligare med färg :) tyvärr jobbar jag inga nätter än så länge vilket är synd för då passar dom bäst. Men ska försöka komma ihåg och ha den ändå.

xoxo linda