Grill i solen!

Idag blev det grillat här hemma och medan det fortfarande va varmt passade jag och My på att äta ute!
Det var supergott! Och satt verkligen fint när jag kom hem för jag va så hungrig. Jobbade bara 12-15 men det betyder ingen rast, så hade bara ätit frukost när jag kom hem. 
Imon blir det längre pass, 11-20 och jag är så otroligt otaggad på det. Är inne i någon trött period, är trött hela tiden och runt 18-19 börjar jag bli äckligt trött att jag inte orkar vara vaken. 

Det är rätt sjukt och tråkigt hur lite man orkar som gravid. Folk tror verkligen jag överdriver när jag säger hur tufft det är på jobbet, att jag inte orkar göra en sak, att jag bara vill sova, hur ont jag har, att jag inte ska eller orkar lyfta tunga saker och allt annat. Prova att va gravid själv så kanske man är tyst sen!! Jag har oftast noll energi och foglossning på det, då vill jag bara ligga i sängen och inte behöva göra något. Men ingen förstår. 
Jobbar bara 1 månad till och på tisdag har jag läkartid där jag hoppas få en sjukskrivning. Orkar bara jobba ca 3 timmar sen är min kropp död! Men vi får se hur det blir, orkar i alla fall inte som det ser ut nu. Nej en graviditet är ingen sjukdom men kroppen känns som den har gått runt med feber i 7 månader nu och dom flesta vet hur ont i lederna man får av feber. 
En annan sak som stör mig är att så fort man blir sur skyller folk på hormonerna, helt fel! Det jag har blivit sur över hittills är saker som hade gjort mig sur även för 1 år sen. Alltså inte hormonernas "fel". 

xoxo linda