Hemma i Sverige!

Inatt kom jag hem från Turkiet vilket var skönt för mådde inte bra. Idag har jag legat i sängen större delen av dagen, inte kunnat göra annat. Blev även en sjukanmälan till jobbet imon, måste tänka på hygienen och när det är magen som det gäller tycker jag det är extra viktigt, lagar ju trots allt mat till andra. 
Är jag något pigg och kan lämna hemmet så följer jag med J på hans sons skolavslutning, hade varit mysigt och jag saknar killen ♡ 

Idag va jag medbjuden på deras släktings student men insåg redan innan 7 att jag inte kunde. Tråkigt, vill gå på student och hade varit kul att visa hans släkt hur magen ser ut och så. Orkar jag fick jag följa med på student imon också men känns just nu som att det är lite för mycket. 

Men men. Är som sagt skönt att vara hemma igen men saknar att kunna hoppa i poolen när man vill. Nu ligger jag varm på rummet istället, men det som är bra är att jag inte kan bränna mig här inne ;) och katterna blev så glada ♡

xoxo linda