God morgon!

J kom in med lillan vid 5, helt otroligt! Och då har hon sovit själv så han hade sovit med, annars brukar hon vilja ha mat runt 1, men blir väl så när hon inte sover på dagen och hon är övertrött. En riktigt bra natt faktiskt, jag la mig halv 12 så fick ändå en del timmar. 

Va hos pappa igår och plockade ner massa julsaker från vinden, sen följde jag med My till gymmet medan mamma var barnvakt. Jag dansade och det var fullt tillräckligt, orkade inte alls lika mycket som förr men det är ju inte så konstigt, känns som jag har träningsvärk i benen. Och när vi kom hem låg Ellie och sov på mamma så fint, hon hade till sist kommit till ro och så skulle vi hem. Hon vaknade och va hungrig så det va ju tur i oturen. Åkte hem runt 9, det blev matpaus för henne och sen sängen för mig, skulle duschat men ska ge mig på det nu på morgonen istället för vid 11 ska vi till BVC. 

Idag ska My följa med till BVC, sen handla och sen ska hon med hem till oss för att barnvakta lite och så ska jag försöka sova, kan hoppas på att jag får sova i alla fall 1 timme :) så nu hoppas jag att Ellie är snäll mot henne. Och när det inte går att sova mer så kan jag kanske fixa lite här hemma medan My har henne, hade varit super! Sen ska vi hem till pappa och äta. 

Nu ska jag se om jag kanske kan sova eller i alla fall vila lite innan larmet ringer, eller innan lillan börjar skrika och vill mysa. För tillfället ligger hon i sitt babynest och pratar så gulligt med sig själv, älskar den där rösten ♡

xoxo linda