Kroppen

Här kommer lite bilder på hur kroppen har förändrats under detta året. Jag tycker däremot inte att bilderna är riktigt rättvisa när det gäller hur kroppen sett ut efter förlossningen men skit samma. Man ser ju skillnad i alla fall! 

Innan graviditeten:

3 dagar innan förlossningen och 4 dagar efter förlossningen:

Igår, nästan 4 veckor efter förlossningen:
Kommer troligtvis inte komma tillbaka till min gamla form men tycker kroppen är bra otrolig och fantastisk ändå. Faktiskt. Har fått bredare höfter och större rumpa så mina gamla jeans går fortfarande inte att stänga, får se om det går. Låren är också större ännu men dom kanske blir mindre om jag rör mig mer, men dom har minskat något för jag kommer i mina gamla mammajeans i alla fall. Har ca 4 kg kvar att gå ner sist jag vägde mig, vet inte exakt för jag vägde mig alltid hos barnmorskan och en del vågar visar inte samma resultat och nu väger jag mig hemma. Men i alla fall. Hade gått ner 10 kg när vi kom hem från BB för 3 veckor sen. 

Men jag är nöjd även fast jag har svårt att vänja mig vid en lite degig mage, aldrig haft det innan. Men hon är värd det, min lilla älskling. Och det tar ungefär 1 år innan kroppen är helt återställd så jag är tacksam, det har ju bara gått snart 4 veckor. Man får trycka undan hjärnspökena bara. 

xoxo linda