Ingen bebis

Fortfarande ingen bebis och jag tycker inte smärtan ändrar intensitet heller. Står ganska stilla känns det som. Har ont i svanken till och från vilket jag hade under värkarna i lördags, men nu tror jag mest det är vanlig smärta, kanske har suttit "fel" eller frestar ryggen för mycket. Det är bara tisdag men känns som det kan dröja till nästa vecka ändå. 
Har hållt igång sen jag klev upp vid 12 och vilar först nu för jag har precis ätit. Provade att göra baconinlindad kyckling, för första gången. Har ingen termometer här hos J så jag hoppas kycklingen blev genomstekt ändå, den var vit och så så jag tror den blev bra. Mätt blev jag i alla fall, en rejäl portion!
Har satt upp tavlor, krånglat med tavlor, fixat i pojkens rum, dragit ur massa spikar i väggarna, plockat ner tavlor och såna saker. Och lagat mat då. 
Har mensvärk så jag hoppas (som vanligt) på att det drar igång snart. Nu har alla som jag känner till och följer på sociala medier fött, så det känns som det bara är jag kvar. Har egentligen inte bråttom men man blir ju sugen. Och det är faktiskt rätt segt att gå runt och ha "smyg-ont" hela tiden och så trycker ju den lille på någon nerv i ljumskarna som gör sjukt ont och gör att jag inte riktigt kan gå, så det hade varit skönt att slippa. 

Men som sagt, det blir nog ingen bebis idag i alla fall. Förhoppningsvis har jag hållt igång bra idag så jag kanske åtminstone får tillräckligt med värkar som bryter ner tappen helt för då är det "bara" öppningsskedet och krystandet kvar sen. Jag ska försöka hålla er uppdaterade här.

xoxo linda