Kantig

Ibland undrar jag hur den lille ligger där inne i magen, särskilt när magen ser ut som på bilderna eller när den är helt sne.
Inte den bästa kvalitén men ni är väl vana nu? Men den ser ju rätt kantig ut. Hur ligger ungen?

Idag är det 7 dagar kvar till BF men eftersom jag skött mig så bra så räknar jag med att gå över tiden och har ingen direkt ångest över det. Klart det är tråkigt att vänta, man är ju så otroligt nyfiken, men jag har ändå gjort mig vän med tanken för ett tag sen. Men fortfarande så kan allt hända! Det ända jag hoppas på är att slippa igångsättning, vill att allt ska starta naturligt. 
För 11-12 veckor sen trodde vi aldrig jag skulle komma såhär långt så man får ändå vara tacksam att allt gått så pass bra. Vet inte om jag redan skrivit detta, har nämligen en "gravid"-bok här hemma som jag skriver i om varje vecka och lite tankar och så, så jag blandar ihop det ibland och glömmer om jag skrivit här eller där. Så jag ber om ursäkt för upprepning om det händer. 

xoxo linda