Mys! ♡

Kvällsmys med Göran igår

Morgonmys med Lisa idag:

Kvällsmys med båda nu:
Mina fina små filurer ♡ har för övrigt haft rätt ont idag trots att jag varit på toa, så har nog inte varit UVI hela kvällen i alla fall. Men kan som sagt vara falsk alarm ändå, kan ju ha förvärkar i dagar, iblans veckor. Vi får se :)

Va hos mormor idag, frågade om begravningen som var igår för jag gick aldrig. 230 stycken bar dom som tog farväl av Jimmy. Hon sa att det var det värsta hon varit med om, det var jätte fint men så så hemskt. Det var hennes systers son som begravdes så det måste varit konstigt. Har sett bilder från kyrkan och graven, jätte fint verkligen. Men jag är glad att jag inte gick för jag hade brutit ihop totalt, även om jag hade velat se allt. Hade värkar under natten så sov dåligt, ingen sammanhängande sömn förens J åkte till jobbet, så jag var inte helt laddad för det heller. Men men. Det var en tung dag trots att jag inte var på begravningen, tänkte på hans familj och nära flera gånger under dagen. Sorgen hängde i luften. 

xoxo linda