Gårdagens kvällsmat!

En tallrik med gott och blandat. Blev hur mätt som helst men det va också sååå gott!

Besiktningen gick bra men blev inte godkänd. Men det verkar vara ett lättlöst problem så det är skönt! Ska se om Robin har lust att fixa det :) 

Va hos läkaren i torsdags också för en uppdate kring livmodertappen och sånt, hade nämligen rejäla förvärkar förr veckan, natten till tisdagen, så fick en tid redan på torsdagen. Minns inte om jag nämnt detta så ber om ursäkt för eventuell upprepning! My följde med som sällskap och tur va det för jag skulle tydligen göra CTG och det va första gången, och man ska sitta med den i 15-20 minuter så jag är så tacksam att jag hade någon att prata med då man inte fick ha mobilen.
Allt såg bra ut, inga värkar syntes och det gjordes ett UL av tappen som kan ha minskat med 1 millimeter men det var i stort sett oförändrat vilket är bra! Blev fortsatt sjukskriven och ska fortfarande ta det så lugnt som möjligt (inga problem då jag är trött nästan dygnet runt). 

xoxo linda