Mat!

Nu är vi påväg hem, åkte för lite mer än 1 timme sen och vi börjar nog närma oss Värnamo har jag för mig. Allt har gått bra och jag tycker faktiskt att lillan har varit jätte duktig, lite gnäll bara men det har varit helt förståeligt. Nu sover hon och har gjort det i snart 1 timme. Sovit 2 gånger innan också men inte speciellt länge så det behövdes nu. 
Dagens mat! Och det är kors i taket av 2 anledningar för min del. 
1, det är INGEN form av kebab. Jag äter ALLTID kebab. 
2, jag åt nästan hela pizzan. Och jag mådde inte ens illa. Alltså?
Lillan fick smaka lite och hon är så duktig, kommer man med ett bestick mot henne så gapar hon så stort och fint, och har väl nästan alltid gjort det men olika duktigt. Men nu va hon sååå söt. 

Har även hunnit läsa ut boken nu. Happy day! Får se vilken jag ger mig på sen men har för mig det blir en av Sophie Kinsella :) har tänkt läsa alla i den ordningen dom står i min bokhylla men har en serie i 3 delar nu egentligen som jag inte vill läsa än. Vill läsa fristående böcker eller vad man ska säga. Har några kriminalare som jag inte är redo att läsa än också, eftersom jag fortfarande ammar är hormonerna inte som dom ska än. Men vi får se. Antecknar ni detta?

xoxo linda