Shopping

Igår åkte jag, lillan och J till stan för art hälsa på mamma på ett evenemang som hon var på, trevligt! :) passade även på att gå tilm McDonalds för att prata om min framtid där. Tanken är att jag ska börja småjobba när lillan kan va själv med J längre än 3 timmar, alltså när hon äter riktigt mat går det. Tidigast juli tror chefen jag kan börja lite smått igen eftersom jag fortfarande helammar. Annars är tanken att jag ska va hemma 1 år till ungefär. 

Efter allt detta ville mamma in på Lindex så vi hängde på. Hittade lite till lillan, och det va 20% på barnkläder.
Köpte 2 par av denna rödaktiga färgen för det va 3 för 2, så tog en storlek större också.

Blev även 2 plagg till mig som går super att amma i!
Fick inte till så bra bilder men dom är lite omlott aktiga.

Sen åkte vi 3 till mormor och va där någon timme, sen hem och tog det lugnt.

xoxo linda