Tisdag!

Nu va det längesen jag skrev igen. Har inte haft någon ork egentligen. I fredags va jag i stan med My och mamma.
Blev även lite kläder till Ellie men dom kommer upp någon annan gång. Just nu hänger dom på tork. 
Åkte till pappa efter det. 

I lördags fyllde Js pappa år så vi var där lite och sen tog jag med mig lillan till mina föräldrar. 

I söndags gjorde vi inte för mycket. Somnade på eftermiddagen så vi va tydligen trötta. 

Igår vaccinerades Ellie och det gick bra. Självklart blev hon ledsen och det va hemskt att höra, blev tårögd själv. Men hon lugnade sig snabbt i Js famn och sen åkte hon och jag hem direkt så hon skulle kunna vila. Hon somnade i bilen och sov ett tag hemma med. 
My kom förbi för jag skulle prata med en gammal kompis som jobbar på gymmet, och skulle det blir för tufft för lillan ville jag ha sällskap. Men det gick bra, hon somnade i min famn när vi va där och jag fick info om gymmet. Tanken är ju att jag ska byta. 

Idag håller vi låg profil. Lillan är trött, varm och gnällig vilket högst troligt beror på sprutorna. Tanken var att Martina och hennes pojk skulle komma idag men jag fick avboka och så försöker vi med torsdsg istället. 
Hade tänkt hälsa på familjen imon innan vi ska på möte men blev ändrade planer så jag ska försöka åka dit senare idag. Ellie sover för andra gången idag så hon blir förhoppningsvis lite piggare och då kan vi åka, det är ju inget ansträngande för henne eller så men det ska vara lugnt för henne. 
Ska byta lakan innan vi åker också i så fall. Mina ögon rinner en del och det blir så fula fläckar på kudden. 

xoxo linda