Ny bil

Här ser ni min nya bil som jag glömt visa:

Är fortfarande helnöjd med köpet. Håller fortfarande på att försöka bli av med Skodan, går väl segt just nu. 


I lördags var det kalas för mitt kusinbarn och typ hela släkten var samlad, super kul! 
Blev sen dålig i söndags så J va hemma i måndags och igår. Vi tror det är gallan och jag är bra så länge jag inte äter rökt mat. Gör jag det får jag så fruktansvärt ont i uppe i magen. Men nu är allt lugnt så igår åkte vi till kyrkan för att se lite Lucia, dock var lillan i stort sett inte ett dugg intresserad, vilket jag trodde hon skulle vara. Men mysigt och fint var det.

Har träffat Js systerson 2 gånger nu med, på BB i fredags och hemma i måndags. Så otroligt liten och söt kille ♡ Ellie var väldigt intresserad men lekte mest med hunden. 

Idag ska vi till stan på lite ärenden och även lämna tillbaka mina kläder på McDonalds för på fredag är jag inte längre anställd! 

xoxo linda