Dop presenterna

Det kommer komma en bildbomb på presenterna Ellie fick i söndags på sitt dop. Däremot så hade jag inte mobilen på mig så jag fotade absolut ingenting, men har sagt att jag vill få så många bilder från alla jag kan sä förhoppningsvis dyker det upp någon bild här i framtiden också. 
Har även tagit närbilder på några utav sakerna som inte syns tydligt på bilden ovan. Nallen är nästan lika stor som Ellie!
Dessa smycken är från mina föräldrar och dom ovan är från min släkt (förutom det i guld som är från Js föräldrar, där ska även Ellies namn graveras in). Så fint alltihop så jag skulle vilja ha det själv.
Så fantastiskt fina böcker som jag önskade mig, och även så otroligt fina och speciella inuti. Ska absolut köpa detta till mina barn i framtiden så jag har till varje barn. 
Kvalitén på alla bilder blev så dålig när jag gjorde dom i kollage så dom gör inte presenterna rättvisa, särskilt inte denna. Det är sängkläder som min mormor broderat. Har ett annat sett till hennes vagn som vi fick för någon månad sen, ska försöka fota det också. 
Doptavla från Jockes faster. Älskar!
Närbild på knapparna på en kofta som mormor stickat, den syns längst ner i högra hörnet på samlingsbilden. Egentligen skulle mamma gjort den men det gick tyvärr inte.

Jag tror detta var allt. Har inte fotat pengarna för det kändes onödigt. Så nöjd och så tacksam!
Just det, hon har inte fått sin present av My men den ska vi fixa med i helgen för den har varit slut på lagret. Kommer bli super! 

xoxo linda