Middag!

Idag va vi på pastorsexpeditionen för att hämta nyckeln till församlingshemmet inför helgen, gick snabbt och smidigt! Efter det åkte vi hem till pappa för att hälsa på, pratade och kollade på bilar då min har blivit ännu dummare. Mysigt och trevligt som vanligt! Sen åkte vi hem runt halv 4 så jag skulle hinna göra lax, va klar med allt lite innan 5.
Avokado, kall sås, lax och egen klyftpotatis. Gott! Men åt aldeles för mycket. 

Har inte gjort så mycket sen dess. Va i stan igår och hittade lite kläder till mig och lillan som jag nu har fotat och ska försöka komma ihåg att lägga upp idag! Har varit sämst på att lägga upp bilder på det jag köper. La även en beställning hos H&M igår med så kan försöka komma ihåg att fota det när det kommer. 

Håller på att tvätta idag annars vet jag inte riktigt vad vi mer kommer att hitta på idag. Trevlig fredag och helg allihopa!

xoxo linda