Powernap!

Ellie ligger jämte mitt ben och sover lite, tröttisen. Medan hon gör det tänkte jag passa på att läsa lite, är egentligen också trött men jag får ta vara på tillfället :) 
Vet att jag lägger upp rätt trista bilder, och att dom flesta är mörka och på min TV men jag har mest bara bilder på Lillan och jag vill inte lägga upp på henne än. Även om jag fått veta att måna är nyfikna på hur hon ser ut.  

Annars då? Igår fick vi äntligen datum för att kunna slutföra Ellies fotografering, efter att ha tjatat i ca 2 veckor. Så på måndag vid 10 ska vi dit. Fick även bilderna från första tillfället för jag vill få ut BB bilden i tidningen, blev inte så jätte många men kan tänka mig att vissa blev suddiga eller så gör någon av oss något konstigt. Men dom vi fick är jag nöjd med i alla fall! 
Va även på gymmet och dansade med My och mamma igår, skönt!

I tisdags va vi på lekdejt hos min föredetta klasskompis, Martina och hennes son William. Det va super trevligt och kul att träffas igen, även om barnen inte har någon direkt glädje av varandra ännu men det kommer ju sen. Dom tittar nyfiket på varandra i alla fall. 
Vi fick åka hem lite hastigt för hon blev trött och jag vill inte behöva väcka henne för att klä på henne. Visst hade hon kunnat sova där men ibland sovee hon 4 timmar och det är lite för länge. 

Nu vaknade hon.

xoxo linda