Måndag!

Sist jag skrev så skulle jag till tandläkaren och sen dess har det varit fullt upp. Allt gick bra hos tandläkaren, min tillfälliga lagning ska bli permanent nästa vecka men annars inget. Min frisktandvård förlängs i december på samma skala som innan, kanon!

Sen kom ju BVC och det gick bra med, eller ja, va rätt meningslöst möte men så är det. Lillan följer kurvan bra i alla fall med sina 69.5 cm och 8450 gram, stora tjejen!

Sen blev det besiktning och så skulle vi ju kolla barngrind. All var slutsålda men dom skulle få nya nu i veckan så dom skulle ringa då :) så det blev ingen i torsdags. Fick också veta att vi fått för lite pengar när vi lämnade in grindarna vi redan hade så ringde IKEA och förhoppningsvis har det löst sig så jag får pengarna i veckan. 

I fredags åkte jag och Ellie hem till pappa och hade det bra. Pratade och busade med lillan. Åkte hem vid halv 10 ungefär. 

I lördags var jag och Ellie först i stan med mamma, sen kom My med. Sen åkte alla utom My till mormor. Där blev det god mat och härligt sällskap. Längesen man träffade några av alla så det va kul. 

Igår fyllde min farbror 75 år så jag, Ellie, Jocke och pappa åkte dit för att gratta lite. Träffas inte alls ofta men är glad att vi åkte :) Även Ellie fick presenter av min ena kusin, blev så överraskad men glad. Ska försöka ta kort på det! 
Efter det blev det mat hos mamma.

Idag har vi bara varit hemma, skulle eventuellt på allsång i stan ikväll men vädret är opålitligt så vi ska försöka en annan vecka. Så istället har vi tagit det lugnt och nu ikväll har jag dammsugit, skurat, städat duschen och toalett + handfat. Alla 3 har även duschat/badat. Jag har även tvättat. 
Så just nu ligger jag och pustar ut i sängen medan jag kollar på "Lotta på Liseberg".
Ska göra pizza sen. Jocke är ledig denna veckan också så vi bryr oss inte direkt om tider. I lördags gjorde vi mat vid 23:30 typ, hade fått med pulled pork hem i fredags från pappa (alltså så gott!!!) som vi festade på.

xoxo linda