Nytt vrålåk!

Idag tog jag med mig mamma och Ellie till Lessebo för att kolla på en vagn. Jag hade haft kontakt med en på FB som sålde sin så vi skulle titta på den idag. Det tog emot lite för den var begagnad och jag vill helst ha nya saker men det fanns inte för rimligt pris med mina "krav" och då fick det bli så.

Så ser den ut och vi fick allt detta förutom skötväskan. Åkte till stan efter så lillan har provåkt och vi provkört och det känns bra, Ellie hade fullt upp med att inspektera alla nya detaljer! Någon enstaka skavank men inget som påverkar användandet. Har lite problem med varukorgen men det löser vi nog. Men är ändå nöjd! Babyskyddet (bilstolen) har vi ingen nytta av för det har vi ju redan ett finare och bättre (enligt mig) men vi sparar den så länge, kanske behöver den i framtiden eller om/när det blir en bebis till så kan någon av våra familjer ha den i sin bil, eller så säljer vi den helt enkelt.

xoxo linda