Göteborg

Igår var jag i Göteborg med Ellie, mamma och My över dagen. Vi gick rätt mycket och varmt som attan var det så sista timmen innan tåget gick hemåt så satt vi bara på stationen. Alla var trötta och hade ont i kroppen.
Första gången som Ellie åkte tåg och det gick super, på hemresan fick hon till och med beröm för hon va så duktig. Min fina tjej ♡

Men vi hittade lite saker när vi va där, blev lite på rea och så. My köpte en snygg MK väska på rean, fanns en snygg som jag ville ha men ville inte lägga 1200 på en väska när vi har 2 semestrar framför oss. Man har ju inte den bästa inkomsten när man anbart tat ut 50% av mammadagarna vilket då innebär en inkomst/bidrag på 50% med, plus en heltidslön inom vården. Inget att hurra för någon av dom, så därför får jag lägga mina pengar på mindre roliga men nödvändiga saker. Men i framtiden kanske jag kan köpa mig en för den va häftig!

Köpte som sagt lite saker till lillan och här kommet dom:

Kepsen med öron och legginsen med vollanger är ju bara för söta!
Keps från H&M, leggings från Kappahl, kjol och mössa från Villervalla.

Bilderna nedan är på kläder från mamma till lillan, kommer eventuellt ett inlägg till på kläder från mamma för hon handlade med inne på Villervalla.

Alla 3 plaggen är från Kappahl, super sött!

Vi åt på Bee där jag tog en Caesarsallad med en cider till, så otroligt gott. Kändes fel att dricka med Ellie mittemot men samtidigt var det bara 1, ingen skulle köra och jag var ju ändå nykter liksom. Förstår ni? Och så tog jag en dels för att det är gott (speciellt när den är iskall) men också för att jag kan! Jag är ingen alkohol människa, förstår inte poängen alls men har ju inte "fått" dricka sen november 2014 så kände att jag fick och kunde det igår.

xoxo linda

#1 - Anonym

Köpte den till fullpris! Tyvärr ingen rea på den jag hittade:( //syrran