Hos mamma och pappa

Igår åkte jag och lillan med mamma in till stan. Jag skulle bland annat kika på shorts till E och en långklänning till mig, men hittade givetvis allt förutom det. Hittade shorts men fel modell eller storlek och min klänning såg jag inte alls, får hoppas det kommer in på hemsidan igen. Bilder på shoppingen kommer.

Sen åkte vi till mormor och hade det trevligt, va bara vi och min morbror där så det var precis lagom. Min ena moster kom förbi en snabbis också. 

J är på svensexa så vi har sovit hos mamma inatt, och är här än. Just nu sover lillan så jag kollar på TV.
Vanderpump rules

När hon vaknar ska vi gå ner till pappa, eller om han följer med ut i trädgården för vädret ser super ut. Ikväll kommer My och Robin hit och då ska vi grilla och ha det mysigt. Då blir lillan glad för My är typ hennes favorit person :)

xoxo linda