Min inte gravida mage

Något som jag tänker på och stör mig på när det gäller mig själv är min mages utseende efter jag har ätit. Jag vet inte vad det är för fel eller så men jag blir alltid såååå svullen. Ser gravid ut. Jag tycker om min mage i övrigt då den har varit hem för den finaste människan jag vet. Så babyhullet kan jag leva med, förutom när det kommer till vissa kläder men det är för att det gör ont att sitta i dom då magen sjunker ihop/blir för trångt. 

Nu ikväll har vi ätit hemmagjord pizza och jordgubbar efter det, och jag ser ut såhär:
Och då ser jag till och med mindre ut på bilden än i verkligheten. 

Pizzan:

Jag ser alltså gravid ut. Jag älskade min gravidmage och skulle mer än gärna vilja ha en igen. Men när man inte är gravid och ser ut sådät då är det inte kul, och jag är så orolig att andra ska gå runt och tro att jag är gravid och börja prata om det. I värsta fall sprida rykten. 
Hade jag varit gravid hade jag trivts med hur magen ser ut men nu är det bara jobbigt. 

Och det är inte bara utseendet som är jobbigt, det gör ont också och man mår lite pyton. 

xoxo linda
#1 - Syrran

Det är en Timothy som bråkar ;) Du vet bara inte om det!