Blandade bilder!

Denna söta lilla handen, så go! Hon börjar upptäcka så mycket mer med händerna nu så ibland när man vaknar så känner man en hand som utforskar ens ansikte. Gullungen!
Satte upp en väggdekor som hon fått av Js mamma. Onödigt stor bild inser jag ju nu men men. Det står "Second star to the right and straight on til morning".
I förrgår firade vi ju pappa och här är några av hans paket som My så fint har slagit in. Vi gillar färg!
Här är jag och lillan. Hittade den på Mys mobil och den är från när hon var nyfödd. Vet inte hur nyfödd men inom 1 månad i alla fall och jag tycker jag ser svullen ut i ansiktet så det måste vara där någonstans. Men alltså hur liten är hon? Tänkt att hon blev 4 månader i söndags, känns fortfarande overkligt att jag varit gravid, genomgått en förlossning och har en bebis. Kan inte riktigt förstå... Känns så märkligt när jag ser bilder på min mage, jag har liksom glömt att jag varit gravid, typ. Minns inte hur det kändes eller någonting egentligen. Men jag saknar det så ofta! Vill jätte gärna vara gravid igen om jag har sån tur som sist med mitt mående, men jag har så svårt att förstå hur jag ska kunna älska någon mer så mycket som jag älskar Ellie. Man är så kluven till det där. Saknar även hur fasta (dom var väll svullna men ändå) och fina brösten var men det är smällar man får ta, nu är det en helt annan syn.
Alla säger att tiden går så fort och det gör den verkligen men jag njuter så mycket jag bara kan. Hon är så mysig, rolig och så mycket mer, och att få spendera varje dag med henne är det bästa! Så älskar av alla i sin närhet, det syns.
 
xoxo linda