God natt!

Ligger i sängen just nu med lillan, tanken va att hon skulle sova men när J la henne i hennes säng vaknade hon, lite typiskt. Men han fick gå och lägga sig så tar jag och myser med henne istället! 
Vi va på kalas igår och hon somnade på min kusin så då stannade jag kvar ett tag till så vid halv 11 åkte vi hem. Då somnade hon i bilen (tar typ inte ens 5 minuter att köra) och fortsatte sova medan jag röjde i sovrummet, sen tog jag upp henne till mig och klädde av henne overallen och la henne i hennes säng, My kom upp ca 1 timme och jag hann sova ca 1 timme innan hon vaknade. Alltsp hur trött var hon och hur hårt sov hon?
Tog över henne till min säng då och sen sov vi till typ 10 tror jag? Och vaknade 1 gång för att mata. Andra gången hon ville ha mat somnade hon om men jag höll mig vaken. Det måste ha varit ett tufft kalas för henne om man sover så bra. Riktigt bra natt! Helammar fortfarande föresten.

Idag har hon även sovit några gånger under dagen, och när jag matade henne på eftermiddagen somnade både hon och jag. Jag sov 1.5 timme och lillan 2. Super skönt men varför var man helt plötsligt så trött? 

I torsdags fyllde jag och My 22 så då va jag hemma hos henne och pappa och hade det bra! Sen på kvällen kom mamma till mig och då gjorde vi tacos. I fredags åkte jag, lillan, My och mamma in till stan för att äta gott och fira oss. Blev en caesarsallad, mums!!!! Sen hem igen. Va så trött så det var skönt att det inte blev sent. 

Försöker även träna lite hemma under dagarna. Jag behöver tighta till magen för den flyter ut om jag sitter eller böjer mig vilket gör det jobbigt och en smula smärtsamt att ha t.ex. jeans på sig. Får se hur länge jag håller på, brukar tröttna och skita i sånt rätt fort. Men om jag kan så ska jag eventuellt gå på ett bodybalance (?) pass i veckan och dansa på torsdag. Eventuellt, sen får vi se hur det går. 

xoxo linda