I paketet!

Appen vill fortfarande inte funka så jag har mejlat bilderna till mig istället så får dom bli som dom blir helt enkelt. För någon dag sen skrev jag att det kommit ett paket och här är det som var i!
Dom blommiga byxorna och den blommiga tröjan i rad 1 och 3 är till mig, men hade absolut köpt till Ellie om det hade funnits till så små. Dom är från barnavdelningen men hon är ju inte där än. Hur söt är inte Mimmi hooden i slutet på rad 1?
ÄÄÄÄLSKAR Musse hooden och hade gärna köpt en i varje storlek, samma med Mimmi där uppe. HAr en Musse overall också som jag älskar, så sött med öronen ju!
Jag har beställt i olika storlekar och packar inte upp dom ur påsarna om det inte är storleken hon strax ska byta till. Hon har 62 nu så jag behöll 68 nere för att tvätta och ha redo när hon ska byta, men det i 74 och 80 hamnar i en låda på vinden. Därför blev det inte några bra bilder när jag tog kort medan kläderna va i påsarna.
Har beställt en jacka till henne som jag får imon tror jag, den är i 74 så förhoppningsvis kan hon har den sen vår/tidig sommar.
 
xoxo linda