Kvällstankar

Ligger i sängen och glor på TV, lillan sover efter att ha badat. Ligger och funderar lite och tänker tillbaka på tiden på BB och blir lite ledsen att det typ inte finns några bilder på mig och Ellie som någon annan tagit på oss. Har bara många jag tagit själv och det är inte samma sak. 
Hade velat ha när jag går med henne i den sängen hon fick ha där, första promenaden där med den, kanske när jag står jämte henne i den sägnen, när jag sitter och ammar. Jag vill ha bilder som är tagna ur studen eller vad man ska säga. När folk kom och hälsade på, man kunde ta kort ihop eller så. Men nej, ingenting. Och jag tänkte ju inte alltid på att be någon heller, men samtidigt vill jag ju inte be heller för då blir dom ju inte spontana på det viset jag ville. Alltså tagna ur stunden. 

Löjlig sak att bli ledsen över kanske men det är en sån stor sak, troligen det största som händer i livet och då vill man ju ha bilder att se tillbaka på. Och det är ju inget man kan göra om eller ta tillbaka. Kanske är alla hormoner som gör mig såhär, jag vet faktiskt inte, men oavsett vad det är så gör det mig ledsen och nere. 
Samma från graviditeten, bara bilder som jag tog själv. Hade varit kul att se hur man ser ut i "någon annans" ögon.

Nu för tiden brukar My fota, eller brukar och brukar men det händer då och då, vilket jag tycker är jättekul. Och jag försöker fota familjen när dom är med Ellie också. Bilder är viktiga för mig. Om det blir en till graviditet så ska det bli bättre med fotograferingen, både av magen och förlossning/BB. Har heller typ inga bilder på mig och J ihop under varken graviditeten eller förlossningen/BB.

Idag har jag varit ute och gått med min kusin, vet inte hur länge men vi hade så mycket att prata om att tiden bara flög iväg! Hade nog blivit ännu mer om vi inte blev bjudna på mat av Js mamma. Och då träffade jag Benjamin igen, som jag har saknat honom! Och han blev så glad när han såg mig.
Min bebis ♡

Imon åker jag och Ellie hem till pappa för att umgås med honom och My, blir även en promenad med My. En bra dag det med helt enkelt! :) 

xoxo linda