Onsdag

Idag har det varit en rätt lugn dag här. I lägenheten är det sån kvav värme att man blir klibbig överallt bara man är stilla, sjukt tråkigt. Så vi har mest legat i sängen och tagit det lugnt vid fläkten. 
Blev frukost för oss och sen blev Ellie så trött så det blev vila efter det. Sen kom J hem och vi skulle hämta hans äldsta dotter på dagis, visade sig att hon va på fritids till 3 så vi fick komma tillbaka 1 timme senare. Hon ska börja lekis i höst så det är typ inskolning eller vad man kan säga. Vi gick och handlade och hämtade ett brev till mig på ICA, hade beställt min journal från alla BM besök under graviditeten och idag kom det äntligen. Tog 3 veckor... men nu är det här och det är rätt kul att läsa faktiskt även om dom tog med förlossningen. Fick förlossningsdelen efter vi kommit hem för dom frågade på BB om jag ville ha kopia på det. Meb men, så är det. 

Har även varit i kontakt med banken så nu har vi ett möte inbokat på tisdag för att se vad vi eventuellt kan få låna om/när vi ska köpa hus :) är spänd inför mötet men jag gör mig beredd på ett lågt resultat, jag jobbar ju inte heltid så vi kommer nog inte få så mycket. Men förhoppningsvis tillräckligt. Det lär vi märka. 

På onsdag nästa vecka ska vi på en ny husvisning, tror inte jag sagt det. Detta verkar så mycket bättre än huset vi såg förra veckan. 

Just nu ligger jag och lillan i sängen, hon sover på mig medan jag kollar på Eva och Adam filmen :)

xoxo linda