Gårdagen

Igår gjorde gjorde jag något som kanske egentligen är väldigt dumt av någon i min sits. Jag sa upp mig från mitt jobb på McDonalds.
Jag behöver verkligen jobb och pengar men har över 200 mammadagar kvar och kan gå in som vikarie på 2 ställen, så jag vill hoppas att allt blir bra. Känns både bra och dåligt att sluta, och har inte varit säker på om jag ska ta det steget, men nu är det gjort och jag tror det var rätt beslut.

Köpte efter detta presenter till Jockes ena syster som har babyshower på lördag.
Och igår kväll åt jag och lillan detta:

Lax med potatis, avokado, räksallad, gurka och tomat. Lillan fick inte avokado.
Det var sååå gott! Men min vanliga kalla sås passar bättre med laxen och tomaten än vad räksalladen gjorde, men gud va gott det var till avokado. Tomaten kunde jag inte äta upp, funkade helt enkelt inte.

Idag har vi varit hos pappa en sväng och innan det var vi på lillans första tandläkarbesök. Allt gick bra!

xoxo linda