Jobbhelg

Har inte haft tid att skriva i helgen för jag har jobbat både lördag och söndag, kört skift båda passen och det gick väl bra. Fredagar och lördagar har jag gjort i ett år tror jag så det är ju inget nytt så. Visst jag va borta 1 år och rutiner har ändrats men ni fattar.
Söndagar däremot är nytt för då är det jag som öppnar restaurangen och igår var andra gången. Men jobbar inte varje söndag. Det är trist det måste jag erkänna och ännu mer trist att vara ifrån lillan men det får funka.

Detta blev min middag igår. Gjorde en "egen" Big Mac, gott!

Efter jobbet hämtade jag lillan och J för att vi skulle äta tacos hos mamma. Sen hem och duscha, var helt slut.

Nu ligger jag och lillan i sängen, hon sover och jag kollar på TV. Har någon konstig stickade smärta i magen, på sidan liksom, typ vid midjan. Går väl över. Just det, jag har varit handyman och bytt taklampa i TV rummet. Får se vad J tycker bara.

xoxo linda