Kvällsmat

Sitter och ska äta sen kvällsmat. Det är så att jag har börjat på ett nytt jobb (är även kvar på McDonalds) så jag har haft bredvidgång igår och idag och slutar då 21:30. När jag kom hem idag var lillan vaken så jag har myst med henne innan jag behövde äta och hon sova.

Det blev snabba ryck och i helgen ska jag jobba själv, något nervös och orolig men det blir nog bra!

Igår var vi hos min gamla klasskompis på lekdejt, super mysigt och ungarna hade så kul ihop och med katten. Min kompis son är 19 dagar äldre så dom är ju i stort sett lika gamla vilket är väldigt skönt.

Idag har vi badat med 3 mammor + bebisar från Kyrkis gruppen. Så mysigt och uppskattat av alla, ska vi definitivt göra om! Efter det lämnade jag lillan hos My som skulle vara barnvakt. Jag började 17 och Jocke slutade 17:15 så vi fick lösa det så men alla var nöjda och glada så det är ju jättebra. Då vet man att det funkar om det skulle behövas igen.

xoxo linda