Lägesrapport

Var ju hos läkaren i måndags och blev inte ett dugg klokare. Att jag öppnat mig brydde hon sig inte om alls och livmodertappen var 3 cm och är den mellan 3-5 cm är det bra. 

Att fen minskat med 1 cm på enbart 1 vecka verkar dom inte reagerat på alls. Och bara för jag gick över mef Ellie så verkar dom ta det hur lugnt som helst. Så kan man väl ändå inte tänka, är ju en helt annan och ny graviditet. Så otroligt trött och irriterad på dom när alla ger olika besked. Var alltså en annan läkare i måndags och inte han jag hade förra veckan, synd för han var mycket bättre. 

Så jag vet inte hur läget ser ut nu när alla säger olika. Ska på ännu en mätning imon och skulle då eventuellt få tabletter med mig hem som gör att livmodern slappnar av. Vi får se helt enkelt men jag känner mig redan negativ till allt. 

xoxo linda