Sjukling

Igår hade Ellie feber när hon vaknade och den sitter kvar även idag. Det innebär att det inte blir något dagis för henne mer denna veckan tyvärr, och eftersom jag inte får ta hand om henne så vabbar J.

Hon vaknade inatt och va super ledsen, säkert pga febern så det blev Alvedon. Ville inte riktigt komma till ro så det blev nattmacka, vatten och Glee. Sen somnade hon sådär på bilderna kring halv 6 i morse, då hade hon varit vaken nästan 2 timmar om man räknar från att hon bröt ihop.


Hon är trött och hängig idag med, har bara tagit tempen en gång och då visade den 39.2 så det är något lägre idag. Js mamma kom med frukost och mamma överraskade med besök runt halv 4. Så det är skönt att ha fått träffa lite folk. 

Läget med mig är fortfarande oklart. Måste ringa in om det blir värre men vet inte vad jag ska jämföra med så jag väntar väl till måndag. 
Såhär stog det i journalen, såg jag igår.

Vet inte om ni förstår. 


xoxo linda