I paketen

Hann aldrig skriva mer igår för när jag hade packat upp paketen ringde mamma och var påväg till mig med Ellie. Jag jobbade natt (om jag kommer ihåg kommer det i ett annat inlägg) och Ellie sov hos mamma. Vi skulle åka till IKEA och efter att ha sovit i ca 4 timmar så var kroppen och huvudet helt förstört så när vi sen kom hem låg jag mest bara i sängen, så hade inte möjlighet att skriva för allt var luddigt typ. 

Men detta var i paketen:

Dagis nappar till Ellie. Tanken är att domma bara ska användas på dagis för att slippa mystiska försvinnanden eller folk som inte vet vems den är. En onödig kostnad att köpa nya stup i kvarten så hoppas detta hjälper!

Och 2 nya tröjor till mig. Super sköna! 


Nu ska jag klä på mig och gå på toa för vid 11 ska vi grilla korv med hela Js familj ute i skogen. Får se hur det går för jag vaknade med rätt ont i ryggen, härligt!

xoxo linda