Onsdag

Känns som tiden bara springer iväg och samtidigt känns det som att man inte gör så mycket, men en del har vi nog hunnit med. 


I måndags fixade jag ju massor hemma och så kom My mot kvällen. Igår började äntligen Kyrkis igen så vi åkte dit och umgicks, efter blev det en promenad med Annie flickorna somnade i sina vagnar ♡ sen gick vi hem till henne för att äta och låta barnen leka av sig. 
Sen gick vi ut för att träffa min kusin och hennes son, följde med dom hem en lite runda för vid 5 kom J och hämtade mig och Ellie. Då åkte hela familjen hem till hans föräldrar för att äta kvällsmat och fika. Och helt plötsligt var klockan 20 och vi hade inte varit hemma på hela dagen. 

Idag är vi hemma till ca halv 2, då åker vi till pappa för att umgås och äta. Har försökt söva Ellie men hon ville inte så jag gör om försöket vid 12 istället. 
Har ringt lite samtal och sorterat papper undet morgonen så har fått en del gjort idag med. 
Så trött på försäkringskassan men nu verkar vi löst allt så jag får mina pengar den 25, har fortfarande inte fått pengarna från december heller. Fick lönespecen fråb McDonalds igår och då fick jag även min semester utbetalad och drn var typ dubbelt så hög mot vad jag trodde så det gjorde mig super glad! Så jag har ju pengar till räkningarna även om FK inte skickar ut mina pengar i tid. Men det ska nog bli bra.

xoxo linda