Tisdag

Idag har jag varit på VC, misstänkte urinvägsinfektion (UVI) men var ändå inte helt säker då jag inte uppfyller alla symptom eller vad man ska säga. Men jodå, efter 2 test med samma resultat så visade det sig vara UVI. Han inte hämta ut medicinen idag så ska göra det imon tänkte jag. 


Idag har vi spenderat typ hela dagen hos Js föräldrar och där somnade lillan så gott.

Imon blir det en lång dag, har en del planerat. 


10:00 Möte
11:00 Mammafika
- Förhoppningsvis träffa min kusin och hennes lille bebis som föddes i fredags ♡
15:30 VC med Ellie

Troligen blir det blodprov för Ellies del så blir nog att ta det lugnt resten av kvällen sen. Är hon pigg blir det eventuellt en kvällspromenad med Annie och hennes dotter. Blir en bra dag men med tight schema. 

Har haft huvudvärk sen igår eftermiddag och tyvärr släpper den inte helt trotts 2 Alvedon och lite sömn. Hoppas på bättre imon istället. Jocke skulle handla så bad han köpa morötter och dipp när han ändå är där så ska jag gotta lite, jag hoppas allt går bra för dipp hamnar tyvärr i gruppen med fet mat jag egentligen borde undvika så långt det bara går. Sååå trist! 

xoxo linda