G.I Joe

Kollar film och ammar just nu. Är så fruktansvärt trött och då var natten ändå den bästa hittills. Tar på krafterna och det har ju trotts allt bara gått 1 vecka så jag är ju långt ifrån återställd! Har en del sömn att ta igen. 

Ellie är jätte söt och duktig mot honom, det är mer mot mig och J hon är tjurig. Jag förstår henne och jag önskar jag kunde va mer med henne, men samtidigt är jag med henne hela tiden förutom när jag ammar, då sitter hon ändå jämte. 


Skulle vila innan men fick inte för Ellie, hon ska gärna va på mig hela tiden. Inte alls sån mot J, hon bryr sig knappt om honom. Jag har lite svårt för hennes klängighet just för att jag var så fångad i min kropp som gravid. Föresten! Jag vet att jag skrev att förlossningen skulle starta på söndagen och sen födas på måndagen och det är för att det blev så med Ellie, för igångsättningen hade vi fått tid till torsdagen så det berodde inte på det. Och så var det teorier om att det föds extra många när det är fullmåne och det var det i söndags.

Ska komma ihåg att fota presenter till Alex som han fick av mamma i helgen. Har även glömt att skriva att jag ska börja plugga nästa månad!

xoxo linda