Ont

Har inte orkat skriva något dom senaste dagarna. I tisdags var jag i Ullared med mamma och My och det tog några timmar men det gick bra. 


Sen har jag inte haft något bokat dom andra dagarna men istället har jag haft så fruktansvärt ont till och från. 
I över en vecka nu har det känts som att någon sparkat mig mellan benen och det gör ont oavsett jag är i rörelse eller inte. Har svårt att gå pga smärtan och så. Sen ligger M då pass långt ner (tror jag) att den kommer åt en nerv i ljumskarna vilket också orsakar fruktansvärda smärtor och gör det svårt att gå och röra sig. Igår ramlade jag till och med ihop. My va här och det var tur för Ellie blev orolig. 
Tidigare har jag inte haft ont när jag suttit eller legat ner men igår kväll rullade jag runt i smärtor i sängen. Börjar bli väldigt frustrerande och det ända som kan hjälpa är ju att föda. 

Har vissa dagar även ont långt ner i magen, vet inte om M gör "skavsår" där och ligger på samma sätt för mycket men oavsett så gör det med skit ont det med. Har svårt att va hemma själv med Ellie och har tyvärr ingen från familjen som kan hjälpa för dom jobbar ju. Hoppas sista veckorna går fort nu, vill kunna röra mig igen. 

Detta har gjort att jag helst ligger i sängen eller pp soffan och inte vill göra någonting. 

xoxo linda