Dagens lunch

Ser inte så gott ut men det va det faktiskt. Jag provade att steka torskfilé och göra egen sås, blev nästan precis som jag ville ha det! Den var tunn för vi inte har någon Maizena och saknade en krydda som inte finns på ICA här, Maizena finns inte heller här. Blev lite för salt men det var absolut inget som gjorde maten mindre god direkt. 

Felet med allt var att jag för sent såg att potatisen var grön så istället för kokt potatis fick jag ta klyftpotatis och vitlökskroketter. Ellie älskar det så hon klagade inte, men jag saknade potatisen. 

Kryddan som saknades var fiskkrydda, så jag tog aromat istället och den är ju rätt salt. Men jag är som sagt nöjd!


Innan jobbet sen tänkte jag prova mitt bröd och se om det blev bra eller inte, är lite rädd att det är degigt. 

xoxo linda