Godmorgon!

Idag känner jag mig allt annat än pigg, ligger så fruktansvärt efter med sömnen sen jag jobbade sist. 


Nu i 3 nätter har Ellie varit avig och jag tror det kan bero på dagis och allt. Det började på natten till måndagen men hon kanske kände på sig att något skulle hända. Hon har då och inatt haft en period där hon varit vaken i 2 timmar och igår natt hostade hon i minst 1 timme så jag inte kunde sova. Hennes hosta när hon sover är hemsk och det känns som den aldrig slutar så hon kan få pausa. Tycker så synd om henne. ♡ 
Inatt gav jag upp efter 2 timmar och så fick J ta över, då somnade ungen på 10 minuter och hostade inget. Däremot vägrade hon ligga själv och sova. Men det är så segt och jag börjar bli slut som människa nu.


Sitter och äter frukost nu i alla fall och försöker värma mig med en kopp te. Vi låter Ellie sova till halv 9 tror jag så klär vi bara på henne och hon får äta en grötklämmis istället. Med vi menar jag mig och J för han följer med idag.


xoxo linda