I paketet

Vad var det i Ellies paket? Jo det var en ny vagn! Nej vi behövde väl den egentligen inte men den resevagnen vi har tycker jag inte var lika bra men vill inte göra mig av med den.

Detta är en Petite Cherie La Vie En Rose och är alltså en resevagn. Den har rymlig varukorg, blir rätt liten ihopfälld och vi fick en förvaringsväska till. 
Den resevagnen vi hade sen innan är en Babyzen Yoyo+ och varför jag envisas med att ha den kvar är för att den går som handbagage på flygplan. Vi ska inte flyga än men när det är dags så är det bra att ha, och den står i sin väska och kartong i en garderob så den kommer ju hålla sig bra! 

Nu har vi ju 2 vagnar till nästa sommar i så fall. Det enda jag inte gillar med någon av don är att dom inte har vändbar sits, jag kan alltså inte se Ellie vilket jag gärna vill. 

Annies bild men vår vagn ser exakt likadan ut. Vi är 3 mammor som köpte den förra veckan och våra flickor har även likadana jackor och mössor, så sött! Men ser antagligen dumt ut. 


Finns en annan vagn av samma märke som jag tycker är super fin men den är vit så det vägrar jag köpa! 

Håller fortfarande på att försöka sälja vår ena vagn. Vi har just nu 5 stycken men en har jag försökt bli av med ett par månader. Tur vi har plats även om det just nu bara är 2 som används. Men man kan inte använda resevagnarna under vintern så det får vi spara till sommaren/semestern. Har även dubbelvagnen till sommaren, hämtar den i juni men den måste vi ha för Ellie är för liten för att inte åka. 

xoxo linda