Babybox

Har äntligen hämtat ut alla babyboxar jag har beställt. Blev några mindre denna gången, "bara" 4 stycken.

Den översta är från Libero och dom har ett litet samarbete med Maxi/ICA så jag fick även lite rabatter när jag hämtade ut boxen. 

Tror ni ser vad det är i den? 

Understa bilden är från Lloyds Apotek. Det lilla röret uppe vid kartongen är hudsalva och det i påsen är en napp från MAM. 

Dom här 2 är rätt lika varandra, det är nämligen sammarbeten från Pampers i båda. 


Den översta är från Apoteksgruppen. Den understa är från Babyproffsen. Skiljer sig lite i produkter osv och från Babyproffsen har även Svenska kyrkan sponsrat med ett paket våtservetter.

Det jag tycker är bäst med dessa boxar är blöjorna, våtservetterna och napparna/flaskorna. Fick fler när jag väntade Ellie, var nog minst det dubbla faktiskt men jag är tacksam eftersom allt detta faktiskt var gratis. 


xoxo linda