Kvällen

Idag har jag haft väldigt ont kring ljumskar och underliv, känns som någon sparkat mig. Haft svårt att gå så Jocke fick sluta runt halv 2 för att ta Ellie efter dagis. Skit tråkigt tycker jag. 

Börjar bli orolig att den vill ut innan BF och jag vill verkligen inte det! Ska till BM imon så ska höra lite med henne. 

Vid strax efter 17 tog vi bilen till fotbollsplanen då bonusdottern hade avslutning med fotbollen. Barn mot föräldrar. Jag och Ellie satt med bonusens mamma och lillebror och hade det trevligt istället. Ellie busade på och hade kul!

Det resulterade i att hon somnade lutandes mot mig i soffan framför TVn ungefär 20-30 minuter tidigare än tänkt, men det var väldigt mysigt ♡

Nu ska alla sova så vi orkar med morgondagen. Jag hoppas på mindre smärta, men vi ska till My direkt efter dagis så då kan jag be henne om hjälp när det behövs. 


xoxo linda