Praktik

Har påbörjat min praktik så därför har jag inte hagt tid att skriva. Vi skulle börja vecka 45 men jag började redan 44 då jag har lite special i och med amningen. Allt går bra trots att jag inte vill jobba inom detta område, och när jag är hemma och ammar är det lite motigt att behöva åka tillbaka för barnen är ju så goa. 


Har jag inte praktik är jag hemma med Alex och Ellie när hon inte har dagis. Har varit i stan och köpt färg till huset. I lördags var vi där och slängde allt vi kapat i trädgården och helgen innan var vi där och kapade i trädgården och rev lite i köket. Ska försöka fota och visa allt efterhand som det blir färdigt så man får se lite före/efter bilder. Helgen som kommer hoppas jag vi hinner förbereda alla rummen så vi kan påbörja målningen för elektrikern är där om dagarna nu och göt elen redo. 

Här är en bild på trädgården från en vinkel, före/efter fast efterbilden är överst så der är fel ordning. 

Nu ser det lite tomt och tråkigt ut men man såg inte trädgården från altanen när 2 av syrenbuskarna stog där. Där jag står är en lekstuga så man vill ju gärna se tomten när barnen är ute och leker. Har ett väldigt häftigt träd som tyvärr måste bort då rötterna kunde va dumma för husgrunden och det har en placering jag inte gillar. Och så ska staket/häck sättas upp mellan oss och grannarna. 


xoxo linda