God kväll

Hejsan!

Ligger och försöker få lilleman att sova, J har sövt Ellie som somnade för en liten stund sen. Det blev senare ikväll än vanligt för vi var och hälsade på hos mormor. Mysigt! 
Brukar försöka söva henne från ca 19:30. Varierar lite men på ett ungefär. Imon är hon ändå ledig så det spelar ingen roll, får hoppas att hon inte vaknar för tidigt.  

Igår pluggade jag en del, även i tisdags. 

Blir så seg i huvudet så det var skönt när Ellie kom hem, var ute i regnet lite och hon var såå lycklig. Alex hade somnat i bilstolen så vi var ute tills han vaknade och jag tröttnade. Älskade ungar ♡

Idag har jag haft min första obligatoriska träff i skolan och det började med Vård och omsorg. Pratade mycket hygien och vi fick prova att göra en bakterieodling på händerna som vi ska se om någon dag, ska bli intressant men samtidigt lite äckligt. Vet att vi har mycket bakterier på händerna men inte hur mycket. 

Hade efter det terminens första prov och det var i medicin. Vet att jag har i alla fall 3 fel men i övrigt kändes det bra. Svarade på allt men hade kunnat lägga till mer osv men det är för sent att göra något åt nu. Får hoppas på det bästa. 

Fick faktiskt gå efter provet så jag åkte hem ca 14. Sprang in på ICA för att köpa blommor och choklad till J som fyller 28 idag, sen hem och slå in paket och ställa upp allt innan jag gick till dagis. Kändes skönt att kunna hämta henne vid 3 istället för 5. Blir långa dagar för henne annars. 

xoxo linda