Slut på veckan

Jag har verkligen inte haft tid att skriva, jag säger det varje gång men så var det verkligen. Båda barnen har varit sjuka, Ellie har fortfarande hosta men spyr inte längre av den och Alex har fått hosta och blivit förkyld. Dom har haft det riktigt jobbigt och är fortfarande inte helt bra, Alex har det värst. Ellie ska äntligen tillbaka till dagis i veckan i alla fall, hon saknar det. 

Jag har haft praktik 6 dagar denna veckan, alltså varit rätt upptagen. Förutom detta så har jag även haft 2 läkartider. 
Var ledig i torsdags så då kom Js syster och passade barnen på kvällen för jag skulle till stan och träffa 3 gamla kollegor som jag inte sett på över 1 år. Den ena hade med sig sin son, sååå söt. Hade en kanon kväll och vi satt ute hela tiden. Kag behövde detta. Barnen skulle följt med men dom var ju som sagt sjuka. 

Nu har jag bara 8 dagar kvar på praktiken och jag längtar verkligen. Hoppas vädret är bra mest hela tiden sen när jag är klar så man kan spendera dagarna ute med dom jag gillar bäst 💜💙

Igår var det marknad här så jag gick ut på kvällen (praktik 7-16 så missade hela marknaden tyvärr). Var både kul och tråkigt, lite 50/50 kan man säga. Men kul att träffa folk i alla fall. My sminkade mig och Ellie var så intresserad, så söt. Även Alex men Ellie var med hela tiden.
På bilden kan man även se i ögonen på Alex att han inte var pigg. Haft feber någon dag med.

xoxo linda