Jag är undersköterska

Igår var det dags, min examensdag så nu är jag färdigutbildad undersköterska. Med tanke på mina betyg har det gått väldigt bra, mina bästa någonsin. Det var några som inte trodde jag skulle klara det eller inte orka, antagligen för att Alex bara var 1.5 månad när jag hoppade på och så köpte vi ju hus, men jag klarade det! 

Med dom orden så tar jag det som att jag hade bäst betyg, helt otroligt i så fall. Känns så sjukt bra och jag ska njuta av detta för jag är så stolt. Fick E i 2 ämnen men det var också det högsta man kunde få, vill gärna nämna det så det inte ser ut som jag gett upp där. 

Nu när jag ser tillbaka på dessa 3 terminer/1.5 år så undrar jag hur jag orkar. Jag tycker inte det varit så svårt, i alla fall inte medan jag var i det. Det har varit tuffa saker privat men ändå så fortsatte jag på topp. Jag har fått prioritera bort vänner för att satsa på skolan, trist men dom äkta stannade kvar ändå och förstod. 

För att fira detta så åkte jag, familjen, My och mamma till stan för att äta på Pinchos. Pappa är tyvärr kvar på HIA. Hade super mysigt och barnen verkade så nöjda med allt och alla. 


Tacksam för min fina familj, önskar bara att hälsan hade varit bättre. Hade en bra kväll, en bra dag och somnade lycklig. 

xoxo linda