Julbestyr

Idag har vi varit hos mamma och fixat lite inför julafton. Minns inte om jag nämnt det men pappa ska genomgå en ny operation i Lund i veckan som kommer så han är inte hemma över julen, är så ledsen och besviken över detta. Det kommer kännas så tomt och fel. Älskade pappa bli bra ❤ min morbror är inte heller hemma över julen och även det är fel och gör mig ledsen. 

Så ikväll har vi klätt granen och så. Alex ville ner plocka ner kulorna och smaka på snöret men det va lite mysigt ändå. 






Åt lite kvällsmat där och spelade 1ans bingo på uppesittarkvällen innan vi åkte hem. Jag och J fortsatte spela här hemma men nu har sista bingot varit (ingen vinst) så jag ska lägga mig. Blir en lång dag imon och jag är orolig för hur jag ska hantera det, känslig som man är så är jag rädd att jag ska gå med en klump i halsen och ständigt ha nära till tårar. Men för barnens skull ska det bli en mysig dag med massa kärlek och skratt. Ser ändå fram emot det, och så ska vi ta med spel hen till mormor på kvällen. 

I år har vi gran med paket hemma som dom ska få öppna på morgonen. Dom två föregående jularna har jag och barnen sovit hos mamma så ska bli mysigt med ny version. Kommer nog bli toppen. 
Har 3 firande så man får dela upp paketen. 

xoxo linda