Sen sist

Så vad mer har hänt sen sist? Pappa fick äntligen komma hem från Lund och så, tror jag skrev det. Däremot så varade det bara 1 vecka för i onsdags fick jag skicka honom med ambulans till HIA igen.
Trodde inte det skulle kännas men jo, det var mycket jobbigare än väntat. Har hälsat på ett par gånger men är svårt att få till med jobb, skola och dagishämtning. Ellie har varit med några gånger, hon vill gärna det. 
Som jag nämnde i förra inlägget så är han fortfarande kvar där. Nya besked kom idag så på tisdag skickas han till Lund igen för att opereras på onsdag. Detta är precis samma dagar som min morbror ska dit och opereras så dom är alltså där samtidigt. Vi har halvt skojat om att dom skulle vara inne samtidigt men jag hade trott Växjö och inte Lund. Vi skulle nog inte sagt det för nu blev det ju så ändå. Jag jobbar den kvällen men kommer eventuellt sjukskriva mig då för det är för mycket. Båda ska genomgå hjärtoperationer så jag är rädd och orolig, jag kommer inte klara av att jobba oavsett hur allt går för min hjärna kommer inte vara med. Beroende på hur länge pappa är där så åker jag ner och hälsar på, hoppas han är hemma till jul. Min morbror är tyvärr inte hemma till jul, kanske att han är hemma innan årskiftet men det vet vi inte. 

Det är en tuff tid framför och det har det varit sen pappa åkte in första gången 26 oktober. Man håller ju ihop för att vardagen ska funka men jag vet inte hur länge det går. Jag har min kusin och kompis som jag pratar med men man vill ju inte bara prata om det för deras skull så en del håller man ju ändå inom sig. 

xoxo linda